මගේ සගයන්..

Pages

Thursday, July 28, 2011

'ConvertXtoDVD' - subtitles එක්ක DVD burn කරමු


ඔයාලට මම අද කියන්න යන්නෙ හොඳ DVD burn software එකක් ගැන. ඒ තමයි ConvertXtoDVD ...
මේ software එක භාවිතයෙන් අපිට subtitles එක්කම DVD burn කරගන්න පුලුවන්, අහ් මේකෙන් අපිට ඕන විදියට අපේ DVD මෙනු එක හදාගන්නත් පුලුවන් නොවැ, තව වැඩ ගොඩක් තියනව..
මේක මම ටිකකලක ඉදන් භාවිතාකරනව, කිසි අවුලක් නැතුව. ඉතින් මට හිතුන මේක ඔයාලත් එක්ක බෙදාගන්න ඕන කියල.....




මේ software එකෙන් සිදුවෙන්නෙ සාමාන්‍ය video files (.mpg/ .avi) , DVD video වලට convert වෙන එක. හැබැයි ඉතින් convert වෙන්නනම් ටිකක් වෙලා ගන්නව. මම දන්න කීපදෙනෙක්ම ඉන්නව DVD wright කරල විකුණන අය, එයාල භාවිතා කරන්නෙත් මේ software එක..

software එකනම් ඉතාමත් පොඩියි, වැඩ කෑලි ටිකනම් ඉක්මනට ඉගෙනගන්න පුලුවන්..
ඉතින් දැන්ම download කරල අත්හදා බලන්න. පොඩි උනාට වැඩ කාරයා...

software + patch මේ link එකෙන් download කරගන්න..

අවුලක් තියෙනම්, සියලු විස්තර මෙතනින් දැනගන්න


ඊලඟ post එකෙන් ඉක්මනටම හමුවෙමු...
ගිහින් එන්නම්... :D
comment එකකුත් දාන්න.....



0 comments:

Post a Comment